یاد ایام بخیر...
برای اینکه خیلی وقته با خودم حرف نزدم و دردودل نکردم
شاید هم با یادآوری گذشتم بتونم از شون عبرت بگیرم و درسی ...
برای اینکه خیلی وقته با خودم حرف نزدم و دردودل نکردم
شاید هم با یادآوری گذشتم بتونم از شون عبرت بگیرم و درسی ...
نام گذاری 9 شهریورماه به عنوان روز قزوین و پایتختی این شهر به مدت 53 سال در دولت شیعی صفوی و فرصت مناسبی برای معرفی خوب این شهره.و همچنین معرفی قزوین در محورهای توجه به امامزاده حسین (علیهالسلام) به عنوان چهارمین حرم اهل بیت (علیهمالسلام)، بقعه چهار انبیاء به عنوان شهر پیامبران الهی، دوران پایتختی قزوین در عصر صفویه و توجه به قزوین به عنوان پایتخت خوشنویسی ایران، از اهداف اصلی برنامه های جشنواره روز قزوین بوده.
من هم بنابرحساس شهروندی و بخاطراینکه چندساله تواین شهرم و با مردم و فرهنگش زندگی میکنم ،این روز رو تبریک میگم و امیدوارم این شهر در تمام سطوحه اقتصادی،سیاسی،فرهنگی و مهم تر ازهمه ورزشی پیشرفت کنه چون این شهر ورزشکارای خیلی خوبی داره
شhttp://amirsaalehi.blogfa.com/post-124.aspx