یاد ایام بخیر...
می خوام زندگی نامه خودم رو بنویسم ،شاید برای همه جالب نباشه ،ولی مینویسم برای خودم و دل خودم .
برای اینکه خیلی وقته با خودم حرف نزدم و دردودل نکردم
شاید هم با یادآوری گذشتم بتونم از شون عبرت بگیرم و درسی ...
+ نوشته شده در ۱۳۹۱/۰۶/۱۵ ساعت توسط نیایش
|