می خوام زندگی نامه خودم رو بنویسم ،شاید برای همه جالب نباشه ،ولی مینویسم برای خودم و دل خودم .

برای اینکه خیلی وقته با خودم حرف نزدم و دردودل نکردم

شاید هم با یادآوری گذشتم بتونم از شون عبرت بگیرم و درسی ...